İZDENİZ TÜBİTAK’tan proje desteği aldı
İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin denizcilik işletmesi İZDENİZ’in “Deniz Yolu Taşımacılığı İçin Sefer Planlama Karar Destek Sistemi Geliştirilmesi” projesi, TÜBİTAK tarafından “Teknoloji ve Yenilik Destek Programı” kapsamında onaylandı. Gemilerin sefer planlamasını ve bu planlamaya uygun verimli çalışma sistemini oluşturacak yazılıma TÜBİTAK maddi destek sağlayacak.
İzmir Büyükşehir Belediyesi, teknolojiyi belediyenin tüm hizmetlerinde kullanmaya devam ediyor. Büyükşehir’in denizcilik şirketi İZDENİZ’in “Deniz Yolu Taşımacılığı İçin Sefer Planlama Karar Destek Sistemi Geliştirilmesi” projesi TÜBİTAK tarafından “Teknoloji ve Yenilik Destek Programı” kapsamına alındı. “Daha çok değil daha verimli çalışın” sloganı ile günümüzde tüm şirketlerin uygulamaya başladığı iş gücü optimizasyonunu sağlamak amacı ile geliştirilen Sefer Planlama projesi ile Körfez içi ulaşımda kullanılan gemilerin sefer planlaması ve bu planlamaya uygun verimli çalışma sistemi için yazılım geliştirilecek.
Verim artacak
Yazılımın geliştirilmesi için sefer planları, çalışma saatleri, performans yönetimi ve zamanlama verileri ölçümlere dayanarak değerlendirilecek. Yazılım, iş gücünün ve gemilerin verimliliğini ve üretkenliğini en üst düzeye çıkarmaya odaklanacak. Proje ile personel ve gemi çalışma saatlerinin optimize edilerek düzenlenmesi ile verimin artırılması hedefleniyor. TÜBİTAK tarafından maddi destek sağlanacak proje Optipro Yazılım AŞ firması tarafından geliştirilecek.
Yorum Ekle
Diğer Haberler
Gaziemir’de asfaltlama atağı: 4 bin 470 ton asfaltla yollar yenileniyor
Yol onarım çalışmalarını yoğun şekilde sürdüren Gaziemir Belediyesi, asfalt ihalesiyle satın aldığı 4 bin 470 ton asfaltla ilçenin sokaklarını yeniliyor. Çalışma kapsamında şimdiye kadar ...
Rektör Prof. Dr. Alcı MYO müdürleri ile bir araya geldi
EÜ üst yönetimi ile Meslek Yüksekokulları müdürlerini buluşturan toplantıda 2026-2027 eğitim-öğretim yılı hazırlıkları ve üniversite-sanayi iş birliği vizyonu masaya yatırıldı.
Akarca’da geleceğe temiz bir iz bıraktılar
Seferihisar Belediyesi, Dünya Bokashi Günü’nde çevre duyarlılığını Akarca kıyılarına taşıdı. Yararlı mikroorganizmalarla hazırlanan Bokashi Topları, vatandaşların ve farklı ülkelerden kat...
Gaziemir Belediyesi’nden çevreyi kirletenlere karşı güçlü mücadele
Gaziemir Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, inşaat atıklarını ve eskiyen mobilyalarını gelişigüzel atıp çevreyi kirletenlerle mücadelesini sürdürüyor. Zabıta ekipleri, ormanlık alanlar...
Bozalan İncir Festivali için geri sayım başladı
Bereketli topraklarında yetişen birbirinden güzel ürünlere sahip olan Menemen'de, 6. Bozalan İncir Festivali için geri sayım başladı. Bu yıl 23 Ağustos tarihinde gerçekleştirilecek festiv...
Gültepe’de Efsane Başkan Aydın Erten’e yakışan anma
Gültepe’de halkçı belediyeciliği ve devrimci kimliğiyle efsaneleşen unutulmaz Gültepe Belediye Başkanı Aydın Erten, ölümünün 26’ncı yılında, gelenek olduğu üzere kabri başında anıldı. Anm...
AK Partili Mahmut Atilla Kaya: Türkiye'nin önündeki prangalar kırıldı
AK Partili Mahmut Atilla Kaya yaptığı açıklamada: "Gazi Meclisimizde kabul edilen tüm düzenlemelerin ülkemize ve aziz milletimize hayırlı olmasını diliyorum" dedi.
Seferihisar Belediyesi’nden denize iyilik: Bokashi topları Akarca’da denizle buluşuyor
Seferihisar Belediyesi, Dünya Bokashi Günü kapsamında doğayı koruyan ve deniz ekosistemine dikkat çeken anlamlı bir çevre etkinliğine imza atıyor. Yararlı mikroorganizmalarla hazırlanan B...
Menderes Belediyesi'nde seçim tarihi belli oldu
Valilik tarafından yapılan açıklamada: " Valiliğimizce, 5393 sayılı Belediye Kanunu’nun 45’inci maddesine göre, Belediye Başkan Vekili seçimi için, Belediye Meclisinin 17 Ağustos 2026 Paz...
SOSYAL MEDYA
MAGAZİN
Dişil enerji rezervini Göksel karşılıyor
Göksel’in Harbiye konserine Yasemin Sakallıoğlu damga vurdu. Ünlü popçuyla “Depresyondayım” şarkısında düet yapan komedyen, esprileriyle geceye neşe kattı. Göksel, Harbiye Cemil Topuzlu A...
TEKNOLOJİ
EDİTÖR'ÜN SEÇTİKLERİ
Akdeniz diyetinin yeni faydası ortaya çıktı
Akdeniz diyetinin kalp ve metabolizma sağlığı üzerindeki olumlu etkilerine bir yenisi eklendi. Yeni bir araştırma, bu beslenme modeline daha fazla bağlı kalan 50 yaş ve üzerindeki kişilerde psikolojik iyilik halinin daha yüksek olduğunu ortaya koydu.






Yorumlar
Bu haberde yorum bulunmamaktadir.